Mittwoch, 9. Oktober 2013

Herbststimmung im Sugarland und eine neue Veröffentlichung in einer Tortenzeitschrift / Есенно настроение и поредната ми публикация втортено списание

Herbststimmung im Sugarland und eine neue Veröffentlichung in einer Tortenzeitschrift 

Ich finde es so toll, wenn ihr gefragt werde, ob ich für eine Zeitschrift eine Torte und Anleitung erstellen möchte. Und noch besser ist es, wenn diese Zeitschrift die erste Tortenzeitschrift ist, die ich mir vor 2,5 Jahre gekauft habe: Magie des Zuckers. Und noch besser ist es, wenn dass die 5-jährige Jubiläum Ausgabe der Zeitschrift ist. Ich finde es toll! Richtig toll!


Ich habe dafür eine Herbsttorte mit Freihand modelliertes Eichen-Mädchen gemacht. Die Anleitung findet ihr in der Zeitschrift, die seit 8.10. zu kaufen ist. 

Süße Grüsse
Valentina



Есенно настроение и поредната ми публикация в тортено списание


Страхотно чувство е, когато ме попитат дали мога да направя торта и упътване за специализирано списание! И още по-страхотно е, когато това стисание е списанието Magie des Zuckers, първото списание за тортена декорация, което си купих преди 2,5 години! И най-хубавото е, че  нещата ми бяха итпечатани в специялното издание за 5-годишният юбилеум!

Направих една есенна торта с моделирано изцяло на ръка момиче-лешник! Списанието може да се закупи от 8.10.2013. 

Сладки поздрави
Валентина





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...