Dienstag, 6. November 2012

Cake International - ich komme … / Cake International - идвам …

Cake International  - ich komme …


Ich bin in den nächsten Tagen bei der Cake International in Birmingham einzutreffen! Freue mich ganz besonders darauf, weil ich zwei erste Male hier erleben werden – zum einen werde ich überhaupt zum ersten Mal auf eine Torten-Messe und zum zweiten nehme ich zum ersten Mal bei einen Tortenwettbewerb teil!
Außerdem fahre ich mit ganz tolle Menschen zusammen hin und das Ganze verspricht ein wunderbares Abenteuer zu werden!

Ich werde euch natürlich alles (oder fast alles ;) berichten!
Und jetzt bin ich weg

Zuckersüße Grüße
von einer super aufgeregten Valentina



Cake International  - идвам …

През следващите дни ще бъда на тортеното изложение в Англия Cake International !
Страшно много се радвам, защото при това ще направя две лични премиери – едната е първото ми до сега посещение на тортено изложение и втората е първото ми участие с торти на едно такова изложение!
Освен това ще пътувам заедно със страхотни хора, които имам същото хоби като мен и както изглежда ще изживеем едно чудесно приключение!

Естествено, че ще ви разкажа след това всичко (или почти всичко)!
А сега – дим да ме няма …

Сладки поздрави
от една супер развълнувана Валентина

3 Kommentare:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...